Sklep internetowy działający pod adresem www.tech4life.pl (zwany dalej "Sklepem") prowadzony jest przez DLF Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni (81-300) przy ulicy Sportowej 8c, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000122929, NIP 586-20-86-226, REGON 192757317, kapitał zakładowy w pełni opłacony 917 000 PLN, e-mail kontakt@tech4life.pl, nr telefonu +48 58 781 43 63, fax: +48 58 781 43 65, zwaną dalej "Spółką" lub "DLF".
Zarząd Spółki:
Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności Sklepu pod adresem: https://tech4life.pl/content/9-polityka-prywatnosci
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
- Adresat: DLF serwis, ul. Pucka 5, 81-036 Gdynia, e-mail: kontakt@tech4life.pl,
nr tel. +48 58 781 43 63
- Ja/My(*) niniejszym informujÄ™/informujemy(*) o moim/naszym odstÄ…pieniu od umowy
sprzedaży (*) następujących towarów: ________________
(*) ew. o odstąpieniu od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną zawartej z DLF
w dniu _________
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) ____________________________________________
ImiÄ™ i nazwisko Klienta ______________________________________________
Adres Klienta ______________________________________________________
Numer konta, na który proszę dokonać zwrotu mojego świadczenia
______________________________________________________
Data i Podpis Klienta ________________________________________________
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
(*) Niepotrzebne skreślić.
DLF może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia DLF dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Klient powinien odesłać lub przekazać DLF towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował DLF o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle towar przed upływem terminu 14 dni. Towar należy odesłać na adres:
DLF serwis
ul. Pucka 5
81-036 Gdynia
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
- Adresat: DLF, ul. Sportowa 8C, 81-300 Gdynia, e-mail: kontakt@tech4life.pl,
nr tel. +48 58 781 43 63
- Ja niniejszym informujÄ™ o moim odstÄ…pieniu od umowy
świadczenia usług drogą elektroniczną z DLF
Data zawarcia umowy ____________________________________________
Login Klienta (e-mail) ________________________________________________
ImiÄ™ i nazwisko Klienta ______________________________________________
Adres Klienta ______________________________________________________
Data i Podpis Klienta ________________________________________________
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Do spraw nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie majÄ…:
a) w przypadku reklamacji składanych przez konsumentów lub przedsiębiorców na prawach konsumenta - Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
b) w przypadku reklamacji składanych przez pozostałe podmioty - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
DLF informuje o możliwości świadczenia odpłatnych usług serwisu pogwarancyjnego i pozagwarancyjnego w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia na warunkach każdorazowo uzgadnianych z Klientem przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
Przesyłki do serwisu należy wysyłać na adres:
DLF serwis
ul. Pucka 5
81-036 Gdynia
Kontakt
nr telefonu +48 58 781 43 63, fax: +48 58 781 43 65,
e-mail kontakt@tech4life.pl
Towar może zawierać elementy cyfrowe, czyli treść cyfrową lub usługę cyfrową lub być z nimi połączony w taki sposób, że brak treści cyfrowej lub usługi cyfrowej może uniemożliwić korzystanie z niektórych funkcji Towaru. Informacja o posiadaniu przez Towar tych cech, w tym informacja na temat funkcjonalności towarów z elementami cyfrowymi, treści cyfrowych lub usług cyfrowych oraz mających zastosowanie technicznych środkach ich ochrony, informacja o mających znaczenie kompatybilności i interoperacyjności towarów z elementami cyfrowymi, treści cyfrowych lub usług cyfrowych zawarta jest w opisie towaru w Sklepie.
W razie powstania ewentualnych sporów między Klientem, będącym konsumentem a przedsiębiorcą istnieje możliwość wykorzystania pozasądowej drogi ich rozstrzygania - ADR (Alternative Dispute Resolution). Przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej działają Stałe Polubowne Sądy Konsumenckie (SPSK) oraz możliwe jest wszczęcie mediacji. W tym celu należy złożyć do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej odpowiedni wniosek tj. wniosek o mediację lub wniosek o rozpoznanie sprawy przed polubownym sądem konsumenckim. Na skorzystanie z alternatywnych metod rozstrzygania sporów zgodę muszą wyrazić obie strony, tj. zarówno konsument jak i przedsiębiorca.
Dodatkowo pod adresem ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. Obecnie za pośrednictwem platformy nie są dostępne organy rozstrzygające spory w Polsce.
Korzystanie ze Sklepu jest uwarunkowane spełnieniem przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
Zakazane jest dostarczanie przez usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym oraz podejmowanie bezprawnych działań mogących wywołać zakłócenia lub uszkodzenia systemu Sklepu.